?

Log in

jolie chèvre diable [userpic]
winchester luvin
by jolie chèvre diable (familiardevil)
at November 3rd, 2009 (09:10 pm)



Name: Sam! NO REALLY. Samantha~*~
Age: 17
Gender: FEMALE ON THE INSIDE, BATSHIT ON THE OUTSIDE <- NO I DON'T KNOW WHAT THAT MEANS

Likes: Oh goodness, where to begin. I like writing, reading, listening to loud rock or alternative music, inhaling vapid celebrity gossip, making fanmixes, painting, drawing, playing with the wax from candles, dancing randomly in my classroom, making weird faces, rubber duckies, redheads, girls in boots, plastic spoons, being a feminist, floppy puppy hair, doing the laundry, Ben & Jerry's ice cream, crack, zombie movies, gay porn blah blah blah
Dislikes: ignorance, science class, cheese, castiel, when my nails get chipped RIGHT WHEN I JUST DID THEM OMG WHAT THE HELL, people who think violence is the answer, people who complain about everything and people who are in denial and think everything is wonderful
Strengths: I CAN BAKE REALLY GREAT COOKIES
Weaknesses: I CANT BAKE ANYTHING ELSE

Hobbies: See: likes. In my spare time I read, write, and goof off. Oh, and I love watching movies!

Your Worst Fear: Failing high school. Lol.

Please tell us something about you that you don't normally tell people: I SEE DEAD PEOPLE My parents are divorced

Favorite Quote: Omg I don't even... okay, how about, "those who matter don't mind, and those who mind don't matter?" How about that?! HOW ABOUT THAT.
Favorite Color: Close tie between orange and pink.
Favorite Food: Corn on the cob nom nom nom
Favorite Animal: I love wolfies!
Favorite Supernatural Creature: WENDIGOS, BITCHES
Favorite Type of Music: Rock
Favorite Car: MOTORCYCLE
Favorite Place: My bed.

Your Fashion Style (Examples: gothic, preppy, punk, nerdy, etc.): Jeans, tee shirt, hoodie. I also really love pajama pants.

Are you an optimist or a pessimist?: I'm a realist!
Are you a leader or a follower?: I tend to just take everything over, so I'd say leader
Are you an introvert or an extrovert?: I can be a bit of both tbqh
Are you a dreamer or a realist?: THIS IS SUCH AN UNFORTUNATE QUESTION. BRB SKIPPING IT.
Are you mature or immature?: Both! Again. How do people just label themselves to one thing?
Are you impulsive or cautious?: I am normally cautious.
Are you controlling or submissive?: In bed?
Are you a hero or a villain?: I'm a free agent!

Do you consider yourself intelligent?: Meh, maybe compared to my immediate peers..
Do you believe in things that are supernatural?: Not really

Who is your favorite Supernatural character and why?: I can't choose...it's a three-way tie between season three Ruby, Uriel, and Andy. S3Ruby (Truby~*~) because she's fierce and badass and works for herself and blonde and fabulous. Uriel because he's just amazing and you know it. Andy because OMG ANDY HE'S SO ADORABLE AND KIND OF CREEPY AND HE HAS A VAN WITH A POLAR BEAR ON IT. OMG.
Who is your least favorite Supernatural character and why?: Oy vey. I used to really dislike Jo but she's grown on me. I don't get all the Castiel love but I don't necessarily hate him. I really loathed season four Ruby but that's not Ruby's fault! I STILL LOVE YOU RUBEE.
Which Supernatural character do you think you are most like and why?: I couldn't even tell you. I thought Maggie Zeddmore was really awesome, and I'd like to be awesome, so how about her?

What is your favorite Supernatural episode and why?: Croatoan. I have a girl boner for it to an intense degree.
What is your least favorite Supernatural episode and why?: Heaven & Hell. Hot mess of an episode, trufax.

If the world of Supernatural was real, what would you be doing?: Salting my windows.

Please put up two or three pictures of yourself here: I only have one. Excuse my beauty.


Anything else you would like to mention?: HAAAAY

Please link to 5 other applications you have voted on (You cannot link to applications that you've already used for this question in your other applications.):
uno
dos
tres
i forgot how to spell four in spanish
cinco

Comments

(Deleted comment)
Posted by: jolie chèvre diable (familiardevil)
Posted at: November 4th, 2009 01:06 pm (UTC)

LOL. I never thought of her before, but geez, yeah, maybe that whole ~I'm secretly evil and crazy~ thing applies to me

Posted by: good-bye my grim reaper prince (coyotesuspect)
Posted at: November 5th, 2009 06:46 am (UTC)
lucifer

Damn gurl, but this was hard.

But I'm gonna go with Ruby, (particularly S3), because I always got the sense that she liked celebrity gossip and floppy puppy hair and being a feminist and redheads.

And she's ultimately the perfect combination of dreamer and realist.

And, you know, y'all are both awesome and snarky.

Posted by: jolie chèvre diable (familiardevil)
Posted at: November 5th, 2009 08:56 pm (UTC)
[ruby - b/w]

Tee hee. Thank you bb :3

Posted by: Noora (adelate)
Posted at: November 8th, 2009 07:20 pm (UTC)
Dean - in a rush

I kinda get Ava.

Posted by: Cillian Murphy's eye double (sursumcorda)
Posted at: December 2nd, 2009 07:36 pm (UTC)

I'm getting an Ava vibe from you, bb.

Posted by: jolie chèvre diable (familiardevil)
Posted at: December 3rd, 2009 03:21 am (UTC)
[anna - full of grace]

Ava is awesome, so thank you!♥

Posted by: Opheliac (afina_shining)
Posted at: March 29th, 2010 02:17 pm (UTC)

i guess Ava Wilson in her not-evil times is as fun to be around as you.

Posted by: Opheliac (afina_shining)
Posted at: March 31st, 2010 07:29 am (UTC)

would you mind stamping me too? looks like this place is dead... no applications or votes in like... months...

Posted by: ami joanne angelina germanotta (missfrehley)
Posted at: April 6th, 2010 03:34 pm (UTC)
Movies // Every Girl Loves A Bad Boy

S3 Ruby from me

Posted by: I don't have a soul, I am a soul. (blood_ecstasy)
Posted at: April 13th, 2010 05:55 am (UTC)
elizabeth swain

Rubyyy. :)

10 Read Comments